Служба за пружање услуга грађанима – Општински услужни центар |
---|
Руководилац организационе једнице | Драган Стојиљковић |
|
Контакт телефон | 017/390-501 локал 300 |
E-mail | info@vladicinhan.org.rs |
Шта је Општински услужни центар?
Нови модел односа и комуникације грађана и Општинске управе.
Општинска управа – ефикасан пружалац услуга, Грађанин – корисник услуга, а не само порески обвезник и гласач.
Шта све центар може да пружи грађанима?
Основне функције центра:
- Пружање информација грађанима,
- Прикупљање информација од грађана,
- Пружање услуга.
Информације о Општинској управи:
- Водич кроз Општинску управу,
- Обрасци,
- Изводи,
- Правна помоћ,
- Подаци о јавним предузећима.
Информације које Центар прикупља од грађана:
- Жалбе,
- Питања,
- Сугестије,
- Похвале.
Информације о локалној заједници:
- Невладине организације,
- Медији,
- Пословне активности,
- Туризам,
- Културне установе.
Какву корист од Центра имају грађани?
- Побољшава се комуникација са Општинском управом,
- Боље сагледавање функционисања Општинске управе,
- Учествовање у процесу рада локалне самоуправе,
- Јачање поверења између грађана и локалне самоуправе.
Какву корист од Центра има локална самоуправа?
- Центар даје повратну информацију о потребама и проблемима грађана,
- Мења се однос службеник – грађанин.
Служба за пружање услуга грађанима – Општински услужни центар обавља послове пружања услуга грађанима у остваривању права пред органима Општинске управе и остваривању боље комуникације грађана са органима Општинске управе и то:
- давање информација грађанима и правним лицима о начину и поступку остваривања њихових права пред органима Општинске управе;
- давање информација грађанима о пословима из надлежности Скупштине општине и Општинског већа;
- пружање стручне помоћи странкама приликом попуњавања образаца и састављања поднесака;
- непосредни пријем поднесака од странака за остваривање права пред органима Општинске управе;
- разврставање предмета по садржини материје и по органима Општинске управе;
- евидентирање предмета у основне евиденције системом картотеке;
- здруживање аката и достављање предмета и аката органима Општинске управе;
- обавештавање странака о стању решавања њихових захтева;
- уручивање извода из матичних књига и уверења о држављанству подносиоцима захтева;
- издавање аката грађанима којима је одлучивано по њиховом захтеву (решења, дозвола, сагласности, уверења, потврда и др.);
- пријем примедаба, предлога и сугестија грађана.