Ćirilica  |  Latinica  |  English  
img1
 
VLADIČIN HAN
Služba za pružanje usluga građanima – Opštinski uslužni centar Verzija za štampu
Usluzni centar Opstine Vladicin Han

Služba za pružanje usluga građanima – Opštinski uslužni centar
Rukovodilac organizacione jedniceDragan Stojiljković
Kontakt telefon017/390-501 lokal 300
E-mailinfo@vladicinhan.org.rs


Šta je Opštinski uslužni centar?


Novi model odnosa i komunikacije građana i Opštinske uprave.

Opštinska uprava – efikasan pružalac usluga, Građanin – korisnik usluga, a ne samo poreski obveznik i glasač.


Šta sve centar može da pruži građanima?


Osnovne funkcije centra:

  • Pružanje informacija građanima,
  • Prikupljanje informacija od građana,
  • Pružanje usluga.

Informacije o Opštinskoj upravi:


  • Vodič kroz Opštinsku upravu,
  • Obrasci,
  • Izvodi,
  • Pravna pomoć,
  • Podaci o javnim preduzećima.

Informacije koje Centar prikuplja od građana:


  • Žalbe,
  • Pitanja,
  • Sugestije,
  • Pohvale.

Informacije o lokalnoj zajednici:


  • Nevladine organizacije,
  • Mediji,
  • Poslovne aktivnosti,
  • Turizam,
  • Kulturne ustanove.

Kakvu korist od Centra imaju građani?


  • Poboljšava se komunikacija sa Opštinskom upravom,
  • Bolje sagledavanje funkcionisanja Opštinske uprave,
  • Učestvovanje u procesu rada lokalne samouprave,
  • Jačanje poverenja između građana i lokalne samouprave.

Kakvu korist od Centra ima lokalna samouprava?


  • Centar daje povratnu informaciju o potrebama i problemima građana,
  • Menja se odnos službenik – građanin.

Služba za pružanje usluga građanima – Opštinski uslužni centar obavlja poslove pružanja usluga građanima u ostvarivanju prava pred organima Opštinske uprave i ostvarivanju bolje komunikacije građana sa organima Opštinske uprave i to:

  • davanje informacija građanima i pravnim licima o načinu i postupku ostvarivanja njihovih prava pred organima Opštinske uprave;
  • davanje informacija građanima o poslovima iz nadležnosti Skupštine opštine i Opštinskog veća;
  • pružanje stručne pomoći strankama prilikom popunjavanja obrazaca i sastavljanja podnesaka;
  • neposredni prijem podnesaka od stranaka za ostvarivanje prava pred organima Opštinske uprave;
  • razvrstavanje predmeta po sadržini materije i po organima Opštinske uprave;
  • evidentiranje predmeta u osnovne evidencije sistemom kartoteke;
  • združivanje akata i dostavljanje predmeta i akata organima Opštinske uprave;
  • obaveštavanje stranaka o stanju rešavanja njihovih zahteva;
  • uručivanje izvoda iz matičnih knjiga i uverenja o državljanstvu podnosiocima zahteva;
  • izdavanje akata građanima kojima je odlučivano po njihovom zahtevu (rešenja, dozvola, saglasnosti, uverenja, potvrda i dr.);
  • prijem primedaba, predloga i sugestija građana.
 
  Opština Vladičin Han  |  Sva prava zadržana  |  Uslovi korišćenja  |  Mapa sajta  |  Autor: Agencija MI  |  Poseta: 7.464.505