Služba za pružanje usluga građanima – Opštinski uslužni centar |
---|
Rukovodilac organizacione jednice | Dragan Stojiljković |
|
Kontakt telefon | 017/390-501 lokal 300 |
E-mail | info@vladicinhan.org.rs |
Šta je Opštinski uslužni centar?
Novi model odnosa i komunikacije građana i Opštinske uprave.
Opštinska uprava – efikasan pružalac usluga, Građanin – korisnik usluga, a ne samo poreski obveznik i glasač.
Šta sve centar može da pruži građanima?
Osnovne funkcije centra:
- Pružanje informacija građanima,
- Prikupljanje informacija od građana,
- Pružanje usluga.
Informacije o Opštinskoj upravi:
- Vodič kroz Opštinsku upravu,
- Obrasci,
- Izvodi,
- Pravna pomoć,
- Podaci o javnim preduzećima.
Informacije koje Centar prikuplja od građana:
- Žalbe,
- Pitanja,
- Sugestije,
- Pohvale.
Informacije o lokalnoj zajednici:
- Nevladine organizacije,
- Mediji,
- Poslovne aktivnosti,
- Turizam,
- Kulturne ustanove.
Kakvu korist od Centra imaju građani?
- Poboljšava se komunikacija sa Opštinskom upravom,
- Bolje sagledavanje funkcionisanja Opštinske uprave,
- Učestvovanje u procesu rada lokalne samouprave,
- Jačanje poverenja između građana i lokalne samouprave.
Kakvu korist od Centra ima lokalna samouprava?
- Centar daje povratnu informaciju o potrebama i problemima građana,
- Menja se odnos službenik – građanin.
Služba za pružanje usluga građanima – Opštinski uslužni centar obavlja poslove pružanja usluga građanima u ostvarivanju prava pred organima Opštinske uprave i ostvarivanju bolje komunikacije građana sa organima Opštinske uprave i to:
- davanje informacija građanima i pravnim licima o načinu i postupku ostvarivanja njihovih prava pred organima Opštinske uprave;
- davanje informacija građanima o poslovima iz nadležnosti Skupštine opštine i Opštinskog veća;
- pružanje stručne pomoći strankama prilikom popunjavanja obrazaca i sastavljanja podnesaka;
- neposredni prijem podnesaka od stranaka za ostvarivanje prava pred organima Opštinske uprave;
- razvrstavanje predmeta po sadržini materije i po organima Opštinske uprave;
- evidentiranje predmeta u osnovne evidencije sistemom kartoteke;
- združivanje akata i dostavljanje predmeta i akata organima Opštinske uprave;
- obaveštavanje stranaka o stanju rešavanja njihovih zahteva;
- uručivanje izvoda iz matičnih knjiga i uverenja o državljanstvu podnosiocima zahteva;
- izdavanje akata građanima kojima je odlučivano po njihovom zahtevu (rešenja, dozvola, saglasnosti, uverenja, potvrda i dr.);
- prijem primedaba, predloga i sugestija građana.